Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за поведение на 156 при зимни условия...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    поведение при зимни условия

    Съвсем наскоро имах възможността да карам 156цата по заснежен път през планински проход с нови гуми 195/65/15 и по същия път после голфчето тройка 1.8 90 коня със зимни гуми трети сезон 185/60/14. Разликата е огромна и за мое съжаление не в полза на алфата. Прекалено "лека" е, не си тежи някак на стъпката и например не си стои стабилно в коловозите, задницата ако я позаиграеш веднага иска да те изпреварва. При изкачване на баир, ако натисна над 1000 оборота, предните гуми имат навика да превъртат, въпреки че галя педала. При спускане ABS-а се включва точно когато потрябва, според мен регулацията му е добра, но въпреки че рита на педала, колата си върви напред и спирането не е чак толкова ефективно, чак да се упаши човек. Че е висока, висока е, но заради това че е много дълга ли, не знам, хич не ми харесва как се движи върху сняг. Не на последно място гледам че никак не е икономична като карам постоянно на 2ра-3та скорост.
    За да направя експеримент, минах по същия път с 4ма човека в алфата и багаж - разлика от морето до небето.
    Сравенението с голфа няма да го правя в тоя форум, но както и миналата зима няма мърдане от пътя и има една определена сигурност при контрола върху автомобила.
    Чак ме е яд че я карам сега - трябваше да си я оставя за лятото, тая кола е родена да се кара на хубав път, завойчета ала бала.
    Last edited by adv_petrov; d.m.y г., 12:26.
    Alfa 156 2.0 - ех,
    Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
    Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
    Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

    Comment


    • #77
      Вземи голфчето и дай да ги пуснем с моя селеспийд. Нещо си сбъркал относно огромната разлика в полза на голфа. Нали ти е ясно че нова нискокачествена зимна гума не е гума за сериозно каране
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #78
        Днес обикалях из тепетата в Пловдив, абе бива... тегава е, но е добре.
        Но аз съм предубеден за инталянските коли на сняг/лед...
        А ABS-а е абсолютно малоумен , не е адекватен и ефективен.
        А4-то спира с пъти по-добре. Имам под око и Пежо Партнер и мога да кажа, че ABS-а е много , ама много ефективен там.
        Бях се заканил да не се качвам на инталянка на сняг, ама...

        Comment


        • #79
          Колега adv_petrov, не виждам нещо логиката, голф-а е 1075кг, а алфата е 1250. Би следвало да е в пъти по-стабилна. Алфата е по дълга с 41см, и едва ли е толкова куриозно както го описваш. Алфата следва не само да е по-стабилна, но и по проходима. За рахода, нормално при тея условия, на на тея малки предавки се увеличава разхода, като на всяка кола!
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #80
            хайде пак аз ами незнам но община Ст.Загора и Казанлък,трябва да ми плащат за снегопочистване!какво не им харесвате на алфите в зимни условия виждате какв е навсякъде днес във снегът съм и навил около 150 километра и един път не съм закъсал някъде!а тва че задницата като влезе в коловоз става лошо ми аз мога да кажа че 6 тонен брониран хамър и той като влезе в коловоз и се чуди накъде да захапе!
            alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

            Comment


            • #81
              Т'ва с Абс-а обаче е мн вярно...Даже ми е по-добре зимата да го няма..
              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

              Comment


              • #82
                Като тръгне да се носи като шейна се сети защо има абс, това е нещо което трябва да го има задължително по мое мнение!
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #83
                  Никой не успорва необходимостта от ABS. Просто изразих мнение, че на моята алфа ми се струва неефективен...
                  Last edited by cyberhill; d.m.y г., 16:17.

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                    Никой не успорва необходимостта от ABS. Просто исразих мнение, че на моята алфа ми се струва неефективен...
                    Незнам как ще спира без АБС, но с АБС освен ,че спира направо без да се криви , никакъв друг ефект не виждам, адски бавно спирам с включен АБС
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #85
                      Е идеята както всички знаем , е че не се губи управяемостта при спиране т.е. можеш да завиеш докато спираш, нещо което не става без ABS.

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                        Е идеята както всички знаем , е че не се губи управяемостта при спиране т.е. можеш да завиеш докато спираш, нещо което не става без ABS.
                        Колега , тя идеята е много добра , ама да спреш с 2-3 метра по-напред , никак няма да е хубаво , ако пред теб има кола ....
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • #87
                          Ама чакайте защо трябва да се носи като шейна, ти няма да шибнеш педала на спирачката до долу и край.. Ще пулсираш и въпреки че абс-а трябва да е невъзможно да го имитираш в това отношение аз все пак на тази кола ако пулсирам с крак спира по-бързо и ефективно от това да да удариш абс-а и да чакаш...
                          AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                          Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                          AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                          Comment


                          • #88
                            Колега , тя идеята е много добра , ама да спреш с 2-3 метра по-напред , никак няма да е хубаво , ако пред теб има кола ....
                            Е да , ама можеш да спреш 2-3 метра в ляво или дясно, а не само на право
                            Имаш възможност за избягване на impact-а

                            П.С. Принципно съм простив системите, НО , голямото НО е, че при високи скорости, мокро и т.н. помагат- спор няма.
                            Last edited by cyberhill; d.m.y г., 16:45.

                            Comment


                            • #89
                              хора да не би да бъркате проходимост и стабилност?
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment


                              • #90
                                Хич не ми се пишеше, че ще се почне едно, не че ще го кажа за пръв път.
                                Но 156 седан с двигатели 2.0, 2.4 и до 2002г.и нормално окачване е доста кекава, както на сухо така и на мокро и сняг. Та колегата adv_petrov е много прав, че е по зле от голфа то от повечето коли е по зле. просто предницата тежи много, задното окачване има проблем а ЕБД-то нещо не действа както хората. Та затова като се натовари и става съвсем друга. Най зле е когато на лек завой се натисне спирачка в първия момент задницата "олеква" и се опитва да поднесе, хубавото е че лесно се изправя. За да се оправи този проблем трябват промени по окачването.
                                Айде сега ме нападнете и ми обяснете как не е така, но въпросните 156 са най кекавите алфи от 92г. насам и далеч не са такива совалки по завоите каквито ги изкарвате а и повечето нормални коли са по добре.

                                Comment

                                Working...
                                X